• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Батьківський комітет

Склад батьківського комітету

Дяківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

2019-2020 навчальний рік

Голова батьківського комітету- Цвітков Б.В.

Заступник голови БК – Бондаренко Н.Д.

Секретар і казначей – Левчук Л.Й.

Координатор : ЗНВР Шевченко С.М.

Голови класних батьківських комітетів:

1.клас – Марущак Р.М.
2 клас – Кириченко Т.І.
3 клас – Марущак І.С.
4 клас – Бондаренко Н.Д.
5 клас – Ковальчук О.М.
6 клас – Левчук С.П.
7 клас – Твардієвич О.С.
8 клас – Бездушна І.В.
9 клас – Кравець М.М.

ПРОБЛЕМА БАТЬКІВСЬКОГО КОМІТЕТУ

Дяківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

«Підвищення ролі педагогізації батьків,

залучення їх до освітнього процесу»

«Тільки разом з батьками, спільними зусиллями, вчителі можуть дати дітям велике людське щастя». В.О.Сухомлинський

Основні завдання батьківського комітету

Дяківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

1. Налагодити тісний зв’язок школи з батьками.
2. Активізувати роботу батьківського комітету щодо роз’яснення законодавства України з питань освіти.
3. Добиватись впливу органів місцевого самоврядування на батьків, діти яких порушують Статут школи.
4. Аналізувати стан навчальних досягнень учнів і виявити причини байдужого ставлення батьків до навчання і виховання власних дітей.
5. Пропагувати педагогічні знання, що зумовлять підвищення педагогічної грамотності батьків.
6. Допомагати батькам в оволодінні системою умінь, необхідних для організації діяльності дитини вдома.

Функції роботи класного керівника з батьками.

Перша функція – ознайомлення батьків із змістом і методикою навчально-виховного процесу , що організовує школа , обумовлена необхідністю вироблення однакових вимог, загальних принципів, визначення мети і завдань виховання, добору його змісту й організаційних форм у сімейному вихованній у навчально-виховному процесі школи.

Друга функція - психолого-педагогічна освіта батьків .

Третя функція -залучення батьків до спільної з дітьми діяльності :

· Участь у всіх формах позаурочної діяльності ( походи ,екскурсії,вечори, змагання, благоустрій школи) .
· Участь батьків у підготовці загально шкільних традиційних форм роботи
· ( вечори-зустрічі випускників, свята Останнього дзвоника , спортивних змагань «Тато, мама , я – спортивна сімя» ,свято квітів, виставок, тощо )
· Участь у профорієнтаційній роботі школи : екскурсї на виробництво, зустрічі з цікавими людьми ).
· Участь у роботі ради школи , ради профілактики правопорушень , піклувальній раді школи .
· Надання матеріальної допомоги в реалізації різних шкільних і класних заходів через установлення зв’язку школи з підприємствами , фірмами .
Четверта функція – коректування процесу виховання в родинах окремих учнів:
· надання психолого-педагогічної допомоги в процесі сімейного виховання різних категорій учнів , зокрема обдарованих дітей ;
· надання психолого-педагогічної допомоги в розв’язанні складних сімейних проблем : підлітковий вік , профілактика формування шкідливих звичок , профілактика правопорушень;
· індивідуальна робота з неблагополучними родинами учнів ( ця робота здійснюється спільно із правоохоронними органами ).
П’ята функція – взаємодія батьків : із громадськими організаціями, батьків-ськими комітетами школи і класу , шкільними радами.

Форми взаємодії педагогів та батьків.

- батьківські збори ;
- батьківський лекторій , „Університет педагогічних знань „ ;
- тематичні конференції з обміну досвідом виховання дітей ;
- презентація досвіду родинного виховання у засобах масової інформації диспут, дискусія ;
- батьківський актив.
Кiлькiсть переглядiв: 220

Коментарi