№/п | Зміст роботи | Форми і методи роботи | Термін, відповідальні |
1. | Дослідження реального рівня професійної майстерності, потреб та інтересів як усього колективу, так і кожного вчителя | анкетування | жовтень-листопад 2021 року, заступник директора з навчально-виховної роботи Шевченко С.М. |
2. | Вивчення навчальних досягнень учнів та рівня їхньої вихованості, розвитку | моніторинг | грудень-січень, заступник директора з навчально-виховної роботи |
3. | Ознайомлення членів педагогічного колективу з умовами модернізації та інтеграції освітнього процесу у контексті нової української школи | педагогічна рада -круглий стіл | жовтень 2021 року, заступник директора з навчально-виховної роботи |
4. | Робота з науково-педагогічною літературою | самоосвітня діяльність | лютий-березень 2022 року, педагогічний колектив |
5. | Формування інноваційної компетентності педагогів як умова якісного освітнього процесу | педагогічні читання | травень 2022 року |
№/п | Зміст роботи | Форми і методи роботи | Термін, відповідальні |
1. | Організація дієвої самостійної роботи педагогів із визначення проблемної теми | круглий стіл | вересень 2022 року, керівники МО |
2. | Вивчення психолого-педагогічного клімату в колективі | психолого-педагогічний семінар | листопад- грудень 2022 року, практичний психолог |
3. | Вивчення ефективності організації освітнього процесу в школі | моніторинг | січень 2022 року, адміністрація школи |
4. | Залучення батьків до спілкування через ІК-технології | сайт школи, блоги вчителів | 2022-2023 н.р., педагогічний колектив |
6. | Формування компетеннтностей: педагогічна сутність, технології | семінар-практикум | лютий-березень 2023 року, заступник директора з навчально-виховної роботи Шевченко С.М. |
7. | Про компетентісний підхід як основу формування освітнього процесу у світлі Концепції нової української школи | педагогічна рада - панорама | жовтень 2022 року, адміністрація школи |
8. | Виявлення рівня творчої спрямованості, орієнтації особистості в сучасному інформаційному просторі | психолого-педагогічний семінар | квітень-травень 2023 року, практичний психолог |
9. | Технологія креативного мислення | круглий стіл | Червень 2023 року, завідувачі предметними кафедрами |
№/п | Зміст роботи | Форми і методи роботи | Термін, відповідальні |
1. | Оформлення довідково-інформаційного методичного куточка з визначеної єдиної науково-методичної проблеми | куточок-стенд | жовтень 2023 року, заступник директора з навчально-виховної роботи |
2. | Засідання педагогічної ради «Про фахову компетентність вчителя як важливу умову впровадження нових Державних стандартів» | Засідання педагогічної ради - вітальні | жовтень 2023 року |
3. | Рівень інноваційної культури вчителів, навчальних досягнень учнів, тестування дітей і батьків | моніторинг | листопад-грудень 2023 року, адміністрація школи |
4. | Засідання педагогічної ради «Про розвиток креативності школярів як умови формування життєвих компетенцій» | засідання педагогічної ради – проблемний стіл | жовтень 2024 року |
4. | Творчі звіти кращих учителів за результатами роботи над єдиною науково-методичною проблемою | творчий звіт | 2024-2025 н.р., голова методичної ради |
4. | Професійна компетентність вчителя. Результативність роботи методичних структур. Творчий педагогічний пошук в процесі реалізації проблемної теми | моніторинг | 2024-2025 н.р., адміністрація школи |
5. | Калейдоскоп інноваційних педагогічних технологій | тиждень педагогічної майстерності | 2024-2025 н.р., адміністрація школи |
6. | Професійне самовдосконалення та життєве цілепокладання | тренінгові заняття | 2023-2024 н.р., адміністрація школи, практичний психолог |
7. | Засоби підвищення ефективності спілкування в системі «учитель-учень» | круглий стіл | листопад 2024 року, педагогічний колектив |
8. | Творча співпраця педагогічного колективу, учнів, батьків у формуванні громадянської активності школярів | семінар-практикум | лютий 2023 року, заступник директора з виховної роботи |
9. | Індивідуальна траєкторія розвитку обдарованої дитини | психолого-педагогічний семінар | жовтень 2024 року, практичний психолог |
№/п | Зміст роботи | Форми і методи роботи | Термін, відповідальні |
1. | Узагальнення та аналіз роботи над проблемною темою, вироблення практичних рекомендацій | методична рада | січень-травень 2026 року, члени методичної ради |
2. | Результати роботи предметних кафедр за наслідками роботи над єдиною науково-методичною проблемою | творчі звіти | лютий-березень 2026 року, завідувачі предметними кафедрами |
3. | Досвід і проблеми реалізації єдиної науково-методичної проблеми школи | методична рада | січень 2026 року, голова методичної ради |
4. | Підвищення професійної компетентності, творчого потенціалу педагогів | психолого-педагогічний семінар | листопад 2025 року, практичний психолог |
5. | Методична конференція та педагогічна виставка за підсумками роботи над єдиною науково-методичною проблемою школи | конференція, виставка напрацювань | лютий 2026 року, члени методичної ради |
6. | Підсумки роботи над єдиною науково-методичною проблемою «Реалізація сучасних педагогічних технологій освіти на засадах компетентнісного підходу в контексті положень «Нової української школи» | педагогічна рада | травень 2026 року, заступник директора з навчально-виховної роботи |