№ з/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальний |
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАХОДИ |
1 | Вивчити рівень житлово-побутових умов та емоційно-психологічні сфери родин учнів | До 20.09 | Класні керівники, ЗДНВР |
2 | Поновити список учнів, учнів, які потребують корекції поведінки, учнів із сімей соціального ризику | До 10.09. | ЗДНВР , класні керівники |
3 | Завести на кожного з вищевказаних учнів педагогічні картки та вести за ними спостереження | До 27.09 (спостереження – упродовж року) | Класні керівники |
4 | Проводити години спілкування, години довіри на тему «Твоє життя – твій вибір» | Упродовж року | Класні керівники |
5 | Спланувати й провести Тиждень правових знань | Грудень | ЗДНВР , вч. історії та правознавства ; класні керівники |
6 | Вивчати особливості середовища, у якому виховуються учні які опинилися у СЖО | Упродовж року | Класні керівники |
7 | Повідомляти службу у справах дітей райдержадміністрації про дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах: проживають у сім'ях, де існує загроза вчинення насильства над ними, батьки яких ухиляються від належного виконання своїх обов'язків щодо виховання, не створили умов для гармонійного розвитку дітей | Упродовж року | ЗДНВР , члени ради |
8 | Опрацьовувати питання превентивного виховання учнів на засіданнях Ради профілактики | Упродовж року | Члени ради,класні керівники |
9 | Залучати до роботи з учнями «групи ризику» психологічну службу та працівників правоохоронних органів | У разі необхідності | ЗДНВР, члени ради |
10 | Залучати учнів «групи ризику» до гурткової роботи, до участі в конкурсах, турнірах, спортивних змаганнях | Упродовж року | ЗДНВР, класні керівники |
11 | Проводити операції-рейди: «Урок», «Дозвілля», «Перерва», «Запізнення» з метою покращення успішності та дисципліни учнів | Упродовж року | Адміністрація, класні керівники |
12 | Включати питання на право-виховну тему в порядок денний батьківських зборів | Упродовж року | Класні керівники |
13 | Провести психолого-педагогічний консиліум із метою виявлення причин поганої дисципліни окремих учнів | Двічі на рік | ЗДНВР, класні керівники |
14 | Заслуховувати на нарадах, педрадах та методичному об’єднанні класних керівників питання щодо організації роботи з превентивного виховання | Відповідно до плану | ЗДНВР ., класні керівники, голова ШМО кл. керів. |
15 | Забезпечити безперервну співпрацю суб’єктів НВП та представників правоохоронних органів | Упродовж року | Адміністрація |
16 | Скласти соціальні паспорти школи та класів | До 20.09. | ЗДНВР ,класні керівники |
17 | Провести моніторинг соціальної адаптації учнів школи та рівня їхньої вихованості | Упродовж року | ЗДНВР ,класні керівники |
ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
18 | Забезпечення роботи щодо збору, узагальнення та систематизації матеріалів із навчання та виховання важковиховуваних учнів | Упродовж року | Класні керівники |
19 | Розробка рекомендацій для вчителів, класних керівників, щодо профілактичної роботи з учнями | До 20.09. | ЗДНВР |
20 | Удосконалення діагностичного інструментарію щодо визначення соціального оточення учнів, класів, класних колективів | Упродовж року | ЗДНВР |
21 | Спрямувати роботу батьківського лекторію на вивчення проблем зі здійснення превентивного виховання в сім’ї з метою надання кваліфікованої психологічної допомоги | Упродовж року | Адміністрація; класні керівники |
ЗАХОДИ ЩОДО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ |
22 | Провести аналіз умов проживання в сім’ях опікунів | Два рази на рік (за наявності) | ЗДНВР, класні керівники |
23 | Провести поглиблений медичний огляд дітей, позбавлених батьківської опіки | Вересень ,квітень (за наявності) | Медсестра |
24 | Провести діагностику негативно-емоційного стану дитини | До 30.09. (за наявності) | Медсестра |
25 | Залучати до участі в конкурсах, турнірах, спортивних змаганнях | Упродовж року (за наявності) | Педагог-організатор , класні керівники |
УПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
26 | Формувати вміння й навички реалізації здорового способу життя, відповідального ставлення до власного здоров’я шляхом проведення превентивної роботи в класах, школі | Упродовж року | Класні керівники, ЗДНВР |
27 | Провести медичне обстеження учнів | Відповідно до графіка | Медсестра |
28 | Контролювати та аналізувати стан здоров'я школярів | Відповідно до графіка | Адміністрація школи; Медсестра |
29 | Використовувати у виховній роботі активні методи з питань профілактики ВІЛ-СНІДу | Упродовж року | Педколектив школи |
30 | Формувати усвідомлення учнями власних пріоритетних цінностей, необхідних для повноцінного життя | Упродовж року | Класні керівники, вчителі-предметники |
31 | Організовувати зустрічі учнів із лікарями ЦРЛ, спеціалістами ССД | Упродовж року | Медсестра |
32 | Залучати учнів до участі в роботі спортивних секцій школи | Упродовж року | Класні керівники, вч. фіз.культури |
33 | Активізувати просвітницьку роботу з батьками щодо попередження шкідливих звичок дітей | Упродовж року | Класні керівники |
34 | Проводити Тижні БЖ | Відповідно до графіка | ЗДВР , класні керівники, педагог-організатор |
ПРОФІЛАКТИКА ЗЛОЧИННОСТІ ТА ЗАПОБІГАННЯ БЕЗДОГЛЯДНОСТІ СЕРЕД ДІТЕЙ, ЗАХИСТ ЇХНІХ ПРАВ |
35 | Провести оцінку учнями рівня своїх знань про права дитини | До 24.12. | Класні керівники |
36 | Спланувати роботу з ознайомлення учнів з основними положеннями Конвенціїї ООН про права дитини, законодавчих актів України, де закріплюється їхнє правове становище | Упродовж року | Класні керівники |
37 | Надавати інформацію про види відповідальності підлітків за протиправні дії | Упродовж року | Класні керівники |
38 | Орієнтувати учнів, куди й до кого звертатися, якщо порушуються їхні права | Упродовж року | Класні керівники |
39 | Скласти індивідуальні плани роботи з учнями, які знаходяться у списку групи ризику( за потреби) | До 20.09 | Класні керівники; |
40 | Проводити щотижня апаратні наради, на яких розглядати причини пропусків занять учнями та дисциплінарних порушень | Щотижня | Адміністрація школи |
ЗАХИСТ ДІТЕЙ ВІД ФІЗИЧНОГО Й ПСИХІЧНОГО НАСИЛЬСТВА |
41 | Скласти соціальні паспорти школи та класів | Упродовж року | Класні керівники |
42 | Проводити індивідуальну роботу з дітьми з неблагополучних сімей | Упродовж року | Класні керівники; |
43 | Здійснювати контроль щодо виявлення й поширення фактів жорстокого поводження з дітьми | Упродовж року | Адміністрація, класні керівники |
СПІВПРАЦЯ З РОДИНОЮ |
Залучення сім’ї й громадськості до педагогічного процесу |
44 | Організувати роботу батьківського лекторію на засіданнях голів батьківського комітету школи | Щомісячно | Адміністрація, класні керівники |
45 | Провести загальношкільні батьківські збори | Вересень, січень, квітень | Адміністрація школи |
46 | Організувати спільну діяльність школи і сім’ї з учнями, що потребують особливої уваги | Упродовж року | Адміністрація школи, класні керівники |
47 | Залучати батьків до участі в загальношкільних, класних позаурочних заходах | Упродовж року | Адміністрація школи, класні керівники |
48 | Проведення рейдів спільно з батьківськими комітетами класів з метою перевірки проведення дозвілля підлітками. | Упродовж року | Класні керівники, батьківський комітет класів |