Проблема, над якою працює методичне об’єднання вчителів початкових класів
"Від інноваційних технологій через педагогічну майстерність вчителя до формування всебічно розвиненої особистості учнів"
Науково методична тема МО вчителів початкових класів на 2022 – 2026 навчальні роки
Пошук ефективних шляхів розвитку ключових компетентностей учнів початкової школи
Склад методичного об’єднання:
Гонтарук Павліна Іванівна
Керівник методичного об'єднання вчителів початкових класів, вчитель початкових класів
Освіта: вища
Категорія:І
Педагогічний стаж: 34 роки
Педагогічне кредо: «Щоб у дитячих очах загорілися промінчики, ти повинен запалити в собі сонце.»
Тема самоосвіти: «Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами навчально-ігрової діяльності»
Сухоленцева Альона Миколаївна
Вчитель початкових класів
Освіта: вища
Категорія: І
Педагогічний стаж: 20 років
Педагогічне кредо: «Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати - мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини.»
Тема самоосвіти: "Виховання в молодших школярів культури поведінки"
Близнюк Вероніка Костянтинівна
Вчитель початкових класів
Освіта: вища
Категорія: II
Педагогічний стаж: -6 років
Педагогічне кредо:«Немає нічого кращого в світі, як налите добром серце.»
Тема самоосвіти:«Розвиток інтересу до навчання у молодших школярів шляхом впровадження інтерактивних технологій»
Блащенко Лідія Сидорівна
Вчитель початкових класів
Освіта: вища
Категорія: І
Педагогічний стаж: 38 років
Педагогічне кредо: «Нехай дитячі очі горять, блищать, питають… Працювати з дітьми так, щоб через роки не було соромно глянути їм у очі.»
Тема самоосвіти:«Взаємодія школи та батьків у вихованні підростаючого покоління»
Марущак Галина Іванівна
Асистент вчителя
Освіта : вища Категорія: спеціаліст
Педагогічний стаж: 2 рік
Педагогічне кредо: Треба самому багато знати, щоб навчати інших
Тема самоосвіти: Діти з особливими потребами
Головна мета в роботі наших вчителів:
· забезпечити подальше становлення особистості дитини;
· цілеспрямовано виявляти і розвивати її здібності;
· формувати вміння та бажання вчитися;
· створити умови для того, щоб діти з радістю йшли до школи.
Завдання початкової ланки
- максимально ураховувати індивідуальні здібності учнів;
- всебічно розвивати юну особистість;
- пізнавати, діяти, спілкуватися, жити;
- розкриття і розвиток творчих здібностей учнів;
- активне використання нових педагогічних технологій, ППД;
- формування свідомої, активної особистості та громадянина;
- виховання і навчання на основі природних задатків молодшого школяра.
Професійне кредо:
«Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться»
Девіз:
«Навчання повинно бути цікавим»
Мета і завдання методичного об’єднання
1.Спрямувати роботу вчителів на забезпечення високого рівня викладання, формування в учнів практичних умінь і навичок.
2.Удосконалювати форми і методи роботи на уроках, впроваджуючи в практику досягнення педагогічної науки.
3.Впроваджувати в практику роботи сучасні педагогічні технології та інновації.
4.Регулярно проводити огляд новинок методичної літератури, періодичних видань.
5.Опрацювати оновлені програми з метою неухильного дотримання їх вимог під час навчального процесу.
6.Активвізувати позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.
7.Проводити індивідуальну роботу з учнями, які не встигають.
8.Проводити відкриті уроки і виховні заходи згідно з планом роботи.
9.Брати участь у педагогічних конкурсах і виставках.
10.Продовжувати роботу над формуванням у учнів єдиних орфографічних навичок і вмінь щодо ведення зошитів.
Кiлькiсть переглядiв: 1114