НАПРЯМКИ ВИВЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ І ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ УЧИТЕЛЯ ПІД ЧАС АТЕСТАЦІЇ
1. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАТУС ВЧИТЕЛЯ
Ø Громадська активність;
Ø Соціальний статус вчителя;
Ø Особистісні якості
2. КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
Ø Методична і професійна підготовка вчителя:
· Знання навчального предмета;
· Знання психології дитини.
Ø Планування вчителем навчально-виховної роботи:
· Календарне планування;
· Поурочне планування.
Ø Навчально-виховна робота вчителя на уроці:
· Організаційна робота;
· Навчальна діяльність учителя і навчально-пізнавальна діяльність учнів;
· Досягнення вчителем мети уроку.
Ø Позакласна робота вчителя:
· Планування позакласної роботи;
· Організація позакласної роботи;
· Проведення занять факультативу, гуртка, клубу;
· Результативність позакласної роботи.
Ø Робота вчителя щодо підвищення свого професійного рівня:
· Вивчення документів про школу, участь у семінарах;
· Підвищення професійного рівня, участь у методичній роботі.
Ø Підготовка вчителя до виховної роботи:
· Знання принципів, методів і форм виховної роботи;
· Ефективність методів виховання.
ВИВЧЕННЯ СИСТЕМИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ
РЕЗУЛЬТАТИ ВИВЧЕННЯ СИСТЕМИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ:
Ø доповідна записка на ім’я директора школи;
Ø наказ по школі;
Ø заслуховування на засіданні педагогічної ради та ПМК;
Ø реклама у методичному бюлетені.
ГОТУЮЧИСЬ ДО ВИВЧЕННЯ СИСТЕМИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ:
Ø вивчають навчальну програму; нормативні та розпорядні документи;
Ø складають план;
Ø визначають мету вивчення;
Ø формують групу з вивчення системи роботи вчителя.
МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ СИТСТЕМИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ:
Ø спостереження та аналіз уроків;
Ø вивчення навчальної документації;
Ø проведення контрольних зрізів;
Ø бесіди з учителем та колегами;
Ø анкетування батьків та учнів.
АНАЛІЗ ПИСЬМОВИ РОБІТ:
Ø чи достатня кількість письмових робіт;
Ø чи дотримані вимоги до їх перевірки;
Ø чи відповідають тексти завдань вимогам програми;
Ø чи виконують учні роботу над помилками.
ПЕРЕВІРКА НАВЧАЛЬНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
Ø перевірити відповідність записів у класному журналі, навчальній програмі, календарним та поурочним планам;
Ø отримати дані про систему контролю за знаннями учнів;
Ø періодичність перевірки знань;
Ø кількість учнів, оцінених протягом уроку.
Кiлькiсть переглядiв: 531